549 Reggiane RE. 2000
MilitariaRok wydania: 2022
ISBN: 978-83-7219-54-94
Oprawa: miękka
Ilość stron: 50
Wymiary: 210 x 295
Dostępność: Dostępna za 3-5 dni
35.00 zł
Powstanie samolotu Reggiane (właściwie Caproni-Reggiane) RE. 2000 "Falco" I to bezpośredni wynik realizacji rozpoczętego już w styczniu 1933 roku programu rozwoju Regia Aeronautica tzw. "Programma R". Jednym z wykonywanych zadań, było wprowadzenie do jednostek nowoczesnego samolotu myśliwskiego. Pod koniec lat trzydziestych XX wieku rozwój włoskich samolotów myśliwskich hamował brak nowoczesnego silnika o odpowiedniej mocy, dlatego przewidywano, że do napędu myśliwców zostaną użyte silniki Fiata: A.74 o mocy 618 kW (840 KM) i A.80 o mocy 736 kW (100 KM) oraz silniki Piaggio P.XI także o mocy 736 kW (1000 KM). Wszystkie wymienione typy to silniki gwiazdowe, chłodzone powietrzem.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• 550 Heinkel He 162 Volksjäger
• 547 Reggiane RE. 2005
• 552 Fiat Br. 20
• 543 Schwere Panzer VK 30.01 VK 36.01 PzKpfw VI
• Szack-Wytyczno 1939
• 544 Caproni-Reggiane RE. 2001 Falco II
• 529 Fiat G.50/ G.50Bis Freccia
• 554 IMAM RO. 37/RO. 37 bis
• 557 Reggiane Re.2002/2003
• 548 Nashorn Hornisse Tank Power vol. CCLXIII
• 547 Reggiane RE. 2005
• 552 Fiat Br. 20
• 543 Schwere Panzer VK 30.01 VK 36.01 PzKpfw VI
• Szack-Wytyczno 1939
• 544 Caproni-Reggiane RE. 2001 Falco II
• 529 Fiat G.50/ G.50Bis Freccia
• 554 IMAM RO. 37/RO. 37 bis
• 557 Reggiane Re.2002/2003
• 548 Nashorn Hornisse Tank Power vol. CCLXIII