Bieszczady na rowerze
CompassRok wydania: 2017
ISBN: 978-83-7605-778-1
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180
Wymiary: 120 x 225
Dostępność: Dostępna za 3-5 dni
38.20 zł
Od wydawcy:
"Pragnąc ułatwić zwiedzanie Bieszczad na rowerze, przygotowaliśmy atlas tras rowerowych zawierający gotowe propozycje 30 wycieczek. Wycieczki ułożone są w pętle, z początkiem i końcem w tym samym miejscu. Jest to drugie wydanie przewodnika, ale praktycznie opracowane zupełnie od nowa. Ujęto w nim w większości nowe trasy, w oparciu o te same drogi przejazdu, co w poprzednim wydaniu. Trasy mają bardziej rekreacyjny charakter.
Projektując trasy, staraliśmy się, aby:
– każda pętla tworzyła atrakcyjną wycieczkę przy wykorzystaniu dróg przyjaznych rowerom, a równocześnie na trasie znalazły się ciekawe, godne zwiedzania obiekty, osobliwości przyrody i miejsca historyczne. Wybierając miejsce na punkt startowy, braliśmy pod uwagę łatwy dojazd i możliwość zaparkowania samochodu.
– pętle tworzyły 4–6-godzinne wycieczki z możliwością skrótu w przypadku zbyt trudnych odcinków, zmiany pogody, gorszego samopoczucia itp.
– pokryć trasami jak największy obszar bieszczadzkiej krainy, starając się wykorzystać większość dróg nadających się do jazdy rekreacyjnej.
– maksymalnie ułatwić nawigację na trasie; dlatego tam, gdzie to było możliwe, trasy biegną szlakami turystycznymi (głównie rowerowymi, ale także pieszymi i spacerowymi) lub używanymi ciągami komunikacyjnymi, i tylko niewielkie (niezbędne) fragmenty prowadzą ścieżkami nieoznakowanymi."
"Pragnąc ułatwić zwiedzanie Bieszczad na rowerze, przygotowaliśmy atlas tras rowerowych zawierający gotowe propozycje 30 wycieczek. Wycieczki ułożone są w pętle, z początkiem i końcem w tym samym miejscu. Jest to drugie wydanie przewodnika, ale praktycznie opracowane zupełnie od nowa. Ujęto w nim w większości nowe trasy, w oparciu o te same drogi przejazdu, co w poprzednim wydaniu. Trasy mają bardziej rekreacyjny charakter.
Projektując trasy, staraliśmy się, aby:
– każda pętla tworzyła atrakcyjną wycieczkę przy wykorzystaniu dróg przyjaznych rowerom, a równocześnie na trasie znalazły się ciekawe, godne zwiedzania obiekty, osobliwości przyrody i miejsca historyczne. Wybierając miejsce na punkt startowy, braliśmy pod uwagę łatwy dojazd i możliwość zaparkowania samochodu.
– pętle tworzyły 4–6-godzinne wycieczki z możliwością skrótu w przypadku zbyt trudnych odcinków, zmiany pogody, gorszego samopoczucia itp.
– pokryć trasami jak największy obszar bieszczadzkiej krainy, starając się wykorzystać większość dróg nadających się do jazdy rekreacyjnej.
– maksymalnie ułatwić nawigację na trasie; dlatego tam, gdzie to było możliwe, trasy biegną szlakami turystycznymi (głównie rowerowymi, ale także pieszymi i spacerowymi) lub używanymi ciągami komunikacyjnymi, i tylko niewielkie (niezbędne) fragmenty prowadzą ścieżkami nieoznakowanymi."
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Rzeczy niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją
• Nadleśnictwo Lipusz - mapa turystyczna 1:50 000
• Rok 838, w którym Mistekowie odkryli kod genetyczny
• Bieszczady. Od Komańczy do Wołosatego
• Bieszczady mapa turystyczna wodoodporna 1:50 000
• Bieszczady - przewodnik dla prawdziwego turysty
• Niewyjaśnione raporty lotników
• Baśniowy Wrocław - historia spotkań według krasnoludków
• Bieszczady mapa atrakcji turystycznych 1:100 000
• Piastowie a Rzesza w latach 937/939 -1138 t. III/1
• Nadleśnictwo Lipusz - mapa turystyczna 1:50 000
• Rok 838, w którym Mistekowie odkryli kod genetyczny
• Bieszczady. Od Komańczy do Wołosatego
• Bieszczady mapa turystyczna wodoodporna 1:50 000
• Bieszczady - przewodnik dla prawdziwego turysty
• Niewyjaśnione raporty lotników
• Baśniowy Wrocław - historia spotkań według krasnoludków
• Bieszczady mapa atrakcji turystycznych 1:100 000
• Piastowie a Rzesza w latach 937/939 -1138 t. III/1