


Byłem pilotem Airacobry na froncie Wschodnim
BellonaRok wydania: 2009
ISBN: 978-83-11-11624-5
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144
Wymiary: 165 x 235
Dostępność: Niedostępna
23.00 zł
Wspomnienia bardzo różnią się w swej treści, od wspomnień żołnierzy walczących w początkowej fazie wojny niemiecko-radzieckiej. To właśnie może być największą wartością tej książki - możliwość porównania zmiennych warunków prowadzenia działań wojennych, w stosunku do wcześniejszego okresu.
Wartość tych wspomnień polega na przedstawieniu funkcjonowania jednostki bojowej, w tym przypadku pułku myśliwskiego, właśnie w zakresie podstawowych formacji: od pary do klucza, rzadziej całej eskadry. Czyli takich, jakie w warunkach frontu wschodniego brały na siebie główny ciężar frontowej służby patrolowej i eskortowej. A to, że do tego, dość przypadkowo, Autor trafił do służby w jednostce, która osiągnęła w boju wyjątkowe sukcesy, tylko dodaje relacji barw.
Wartość tych wspomnień polega na przedstawieniu funkcjonowania jednostki bojowej, w tym przypadku pułku myśliwskiego, właśnie w zakresie podstawowych formacji: od pary do klucza, rzadziej całej eskadry. Czyli takich, jakie w warunkach frontu wschodniego brały na siebie główny ciężar frontowej służby patrolowej i eskortowej. A to, że do tego, dość przypadkowo, Autor trafił do służby w jednostce, która osiągnęła w boju wyjątkowe sukcesy, tylko dodaje relacji barw.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także: