


Jak się pisze i rozumie historię
Wydawnictwo Poznańskie3
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-7177-579-6
Oprawa: twarda
Ilość stron: 350
Wymiary: 170 x 245
Dostępność: Niedostępna
39.90 zł
Potraktowanie narracji historycznej jako tekstowej (narracyjnej całości), nie dającej sie rozłożyć na jakieś proste elementy bez destrukcji tej całości, pozwoliło spojrzeć na narrację historyczną w zupełnie inny sposób. Otwarto nowe pola rozważań (m.in. ze sfery retoryki) i ukazało jej nieznane czy niedostrzegalne osobliwości.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Warsztat naukowy historyka. Wstęp do badań historycznych
• Metodyka pracy archiwalnej
• Koniec wojny w Raciborzu i na Raciborszczyźnie
• Podstawy badań historycznych
• Odkrywca nr 5/2007 (100)
• Tekst źródła: krytyka, interpretacja
• Cztery eseje o źródłoznawstwie
• Wstęp do badań historycznych. Nauki pomocnicze historii i archiwistyka w systemie kształcenia studentów historii szkoły wyższej
• Działania sił morskich po drugiej wojnie światowej
• Srebra XV - XX wieku
• Metodyka pracy archiwalnej
• Koniec wojny w Raciborzu i na Raciborszczyźnie
• Podstawy badań historycznych
• Odkrywca nr 5/2007 (100)
• Tekst źródła: krytyka, interpretacja
• Cztery eseje o źródłoznawstwie
• Wstęp do badań historycznych. Nauki pomocnicze historii i archiwistyka w systemie kształcenia studentów historii szkoły wyższej
• Działania sił morskich po drugiej wojnie światowej
• Srebra XV - XX wieku