Kreowanie marek kultury
AvalonRok wydania: 2022
ISBN: 978-83-7730-583-6
Oprawa: twarda
Ilość stron: 192
Wymiary: 175 x 245
Dostępność: Na półce
42.00 zł
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części.
Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em.
Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe).
Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em.
Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe).
Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Mikołaj Kopernik Nowe oblicze geniusza
• Krym 1854-1855 (edycja specjalna)
• Fatum
• Lastadia – najstarsza stocznia Gdańska w świetle badań archeologicznych
• Pod osłoną gór
• Geohistoria
• Kuchnia Dantego
• Obrona Pułtuska we wrześniu 1939 roku
• Mantykora
• Krypty grobowe kościoła pw. Św. Franciszka z Asyżu w Krakowie w świetle badań interdyscyplinarnych. Tom 2
• Krym 1854-1855 (edycja specjalna)
• Fatum
• Lastadia – najstarsza stocznia Gdańska w świetle badań archeologicznych
• Pod osłoną gór
• Geohistoria
• Kuchnia Dantego
• Obrona Pułtuska we wrześniu 1939 roku
• Mantykora
• Krypty grobowe kościoła pw. Św. Franciszka z Asyżu w Krakowie w świetle badań interdyscyplinarnych. Tom 2