Lew Lechistanu
Muzeum Pałac w WilanowieRok wydania: 2010
ISBN: 978-83-60959-89-3
Oprawa: twarda
Ilość stron: 463
Wymiary: 175 x 235
Dostępność: Dostępna za 3-5 dni
28.00 zł
Z tego zgrabnie ułożonego i skomentowanego zestawu graficznych wyobrażeń wyłania się „zbiorowy” portret Jana III, największego wodza wśród polskich monarchów, który na wdzięcznych rycinach z epoki (naprawdę warto polubić ich formy!) przedstawia się potomnym w rozmaitych rolach, pozach i kostiumach.
Nasz dzielny król, którego wzorem epoki wciąż ubierano w starożytne mity, sam staje się swoistym mitem, wielkim mitem Polaków. Warto o nim poczytać, warto nań popatrzeć, a przede wszystkim - udomowić, bo jeśli na serio pamiętać o naszej historii, to jej wielkie figury winny jak najczęściej nawiedzać nasze domowe biblioteki.
Nasz dzielny król, którego wzorem epoki wciąż ubierano w starożytne mity, sam staje się swoistym mitem, wielkim mitem Polaków. Warto o nim poczytać, warto nań popatrzeć, a przede wszystkim - udomowić, bo jeśli na serio pamiętać o naszej historii, to jej wielkie figury winny jak najczęściej nawiedzać nasze domowe biblioteki.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Przemiany zwyczajów pogrzebowych w Międzyrzeczu Bugu i Górnej Narwi (XI-XV w.). Tom 1-2
• Król Jan III Sobieski i Rzeczpospolita w latach 1674-1683
• Mieszko IV Laskonogi książę raciborski i dzielnicowy władca Polski oraz jego dziedzictwo
• Odkrywca 6 (245) 2019
• Ludwik XVIII
• Studia z dziejów edukacji w Rzeczypospolitej Obojga Narodów Korony i Litwy
• Uczony dwór Ludwiki Marii Gonzagi (1646 – 1667)
• Żądza chwały. Władysław IV Waza w ikonografii performatywnej
• Oświecenie nieoświecone. Człowiek, natura i magia
• Lew Daniłowicz
• Król Jan III Sobieski i Rzeczpospolita w latach 1674-1683
• Mieszko IV Laskonogi książę raciborski i dzielnicowy władca Polski oraz jego dziedzictwo
• Odkrywca 6 (245) 2019
• Ludwik XVIII
• Studia z dziejów edukacji w Rzeczypospolitej Obojga Narodów Korony i Litwy
• Uczony dwór Ludwiki Marii Gonzagi (1646 – 1667)
• Żądza chwały. Władysław IV Waza w ikonografii performatywnej
• Oświecenie nieoświecone. Człowiek, natura i magia
• Lew Daniłowicz