Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku
Wyd. Akademickie i ProfesjonalneRok wydania: 2009
Seria: edukacja medialna
ISBN: 978-83-608-0750-7
Oprawa: miękka
Ilość stron: 410
Wymiary: 160 x 230
Dostępność: Niedostępna
49.00 zł
Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania. To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się odwoływały, a także przekonania i okoliczności działania wydawców i dziennikarzy, ich związki ze światem polityki, przynależność do partii i innych gremiów politycznych. Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku jest pierwszym całościowym wykładem poświęconym związkom polskich mediów i polityki na przestrzeni XX wieku.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Tajemnice krakowskich budowli
• Jagdpanzer 38 Hetzer vol. I
• Karaimi w Koronie i na Litwie w XV-XVIII wieku
• Krytyka solidarnościowego rozumu
• Warszawa 1914-1920
• Polityczna emigracja z Wolnego Miasta Gdańska 1933-1939 (1945)
• Polityka
• Hans Frank
• Judaizm
• Polish Wings 17 PZL.23 Karaś, PZL.42/PZL.43, PZL. 46 Sum
• Jagdpanzer 38 Hetzer vol. I
• Karaimi w Koronie i na Litwie w XV-XVIII wieku
• Krytyka solidarnościowego rozumu
• Warszawa 1914-1920
• Polityczna emigracja z Wolnego Miasta Gdańska 1933-1939 (1945)
• Polityka
• Hans Frank
• Judaizm
• Polish Wings 17 PZL.23 Karaś, PZL.42/PZL.43, PZL. 46 Sum