Prawo i etyka reklamy
ScriptoriumRok wydania: 2013
ISBN: 978-83-62625-62-8
Oprawa: miękka
Ilość stron: 548
Wymiary: 145 x 210
Dostępność: Na półce
80.00 zł
Niniejsza praca jest próbą analizy reklamy na poziomie jej granic prawnych i etycznych z uwzględnieniem jej znaczenia społecznego. Pojęcie prawa i etyki w literaturze przedmiotu, definiowane jest bardzo szeroko, co pozwala spojrzeć na granice prawne i etyczne reklamy z szerokiego spektrum ich zastosowania oraz wybrać te określenia, które z reklamą mają najwięcej wspólnego. Książka podejmuje próbę rzucenia światła na słabo podejmowany problem przestrzegania wartości etycznych w przekazie reklamowym, które w większości przypadków wydają się zapomniane.Celem publikacji jest próba dokonania analizy współczesnego rynku reklamy europejskiej i wyciągnięcie na jej podstawie wniosków. W tym kontekście istotne stanie się wskazanie, czy prawo i etyka w reklamie są przestrzegane na stale rozwijającym się rynku i jaka istnieje pomiędzy nimi zależność.Prac dotyczących prawnych aspektów reklamy, wydanych zostało bardzo wiele. Jednak nadal brak jest konkretnych opracowań dotyczących przestrzegania granic etycznych reklamy, zarówno w naukach prawnych, ekonomicznych, socjologicznych, jak i w filozofii. Z tego tez względu, akcentując potrzebę szerokiego spojrzenia na wartości etyczne w reklamie, przychylnie opisane zostało podejście realistyczne do prawa, pozwalające na szeroką jego interpretację.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także: