Wojna Obraz Propaganda
Wyd. Uniwersytetu ŁódzkiegoRok wydania: 2014
ISBN: 978-83-7969-067-1
Oprawa: twarda
Ilość stron: 232
Wymiary: 170 x 245
Dostępność: Na półce
65.80 zł
Zdaniem autora recenzji profesora Marka Krajewskiego po książkę tę warto sięgnąć z przynajmniej trzech powodów. Po pierwsze dlatego, że pokazuje ona efektywność i przydatność analiz wizualnych w rozumieniu życia społecznego, ich użyteczność w uprawianiu socjologii. Po drugie dlatego, że jest ona doskonałym kompendium wiedzy na temat propagandy wizualnej i pokazuje jej historyczne przykłady. Po trzecie wreszcie dlatego, że czytelnik znajdzie w książce wiele trudnych do pozyskania informacji na temat ikonicznych przedstawień wojny obecnych w zachodniej kulturze wizualnej, słabo dotąd rozpoznane przykłady kampanii propagandowych z przeszłości, a także wiele niezwykle trafnych interpretacji współczesnych przekazów o charakterze perswazyjnym.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Historia bomby atomowej: Stany Zjednoczone, Rzesza Niemiecka, Związek Radziecki
• Socjologia wizualna w praktyce. Plakat jako narzędzie propagandy wojennej
• Wyprawa kijowska Piłsudskiego 1920
• Panzer IV
• Major Hubal Historia prawdziwa
• Wojna z Talibami i Al-Kaidą
• Studia z dziejów wojskowości Tom II
• Polonia Christiana
• Waleriusz Sprawa Piotra
• Wojna oblężnicza 1660-1789 Twierdze w epoce Vaubana i Fryderyka Wielkiego
• Socjologia wizualna w praktyce. Plakat jako narzędzie propagandy wojennej
• Wyprawa kijowska Piłsudskiego 1920
• Panzer IV
• Major Hubal Historia prawdziwa
• Wojna z Talibami i Al-Kaidą
• Studia z dziejów wojskowości Tom II
• Polonia Christiana
• Waleriusz Sprawa Piotra
• Wojna oblężnicza 1660-1789 Twierdze w epoce Vaubana i Fryderyka Wielkiego