Założenia realizacji przedmiotów artystycznych w polskim szkolnictwie powszechnym w latach 1918-1939
UMCSRok wydania: 2020
ISBN: 978-83-227-9331-2
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232
Wymiary: 170 x 240
Dostępność: Na półce
34.00 zł
Niniejsza książka jest rozprawą z pogranicza pedagogiki, historii, teorii wychowania, socjologii i filozofii pedagogiki oraz pedagogiki artystycznej. Należy uznać za sukces Autorki umiejętną charakterystykę wszystkich najważniejszych elementów, które budują system kształcenia, a mianowicie czynników historycznych, ekonomicznych, społecznych oraz kulturowych i ich integracji na poziomie kształcenia w przedmiotach artystycznych w szkołach i poza nią. Cennym i wartościowym wkładem Autorki jest syntetyczne opracowanie historii systemu kształcenia w zakresie przedmiotów artystycznych w latach 1918–1939, co wypełnia lukę w literaturze na ten temat.
Z recenzji dr hab. Urszuli Szuścik, prof. UŚ
Z recenzji dr hab. Urszuli Szuścik, prof. UŚ
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Z dziejów pojęć społeczno-politycznych w Polsce XVIII-XX wiek
• Stan chłopski w Księstwie Warszawskim
• Żandarmeria
• Yokai Tajemnicze stwory w kulturze japońskiej
• Zakład hydropatyczny w Ojcowie
• Trudna sztuka babienia
• Prawne aspekty rozwoju turystyki w Polsce w latach 1918-1939
• Lasy i ludzie
• Opowieści historyczne z XVI wieku
• Zdrada Tristana
• Stan chłopski w Księstwie Warszawskim
• Żandarmeria
• Yokai Tajemnicze stwory w kulturze japońskiej
• Zakład hydropatyczny w Ojcowie
• Trudna sztuka babienia
• Prawne aspekty rozwoju turystyki w Polsce w latach 1918-1939
• Lasy i ludzie
• Opowieści historyczne z XVI wieku
• Zdrada Tristana