Kategoria
dla dzieci , plansze, pionki, karty , wojny, batalie, potyczki
Okres historyczny II Wojna Światowa
Okres historyczny II Wojna Światowa
Znaj Znak Monte Cassino Gra
Instytut Pamięci NarodowejRok wydania: 2014
ISBN: 978-83-7629-620-3
Oprawa: nie dotyczy
Ilość stron: 0
Wymiary: 180 x 110
Dostępność: Niedostępna
18.50 zł
W 70. rocznicę zwycięskiej dla Polaków bitwy o Monte Cassino IPN zaprezentuje kolejną odsłonę „ZnajZnaku”.
„ZnajZnak – Monte Cassino” jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza na temat jednej z najważniejszych bitew II wojny światowej przychodzi samoistnie podczas zabawy. W trakcie rozgrywki w „ZnajZnak – Monte Cassino” gracze uczą się rozpoznawać między innymi wybranych żołnierzy, oznaki jednostek biorących udział w bitwie, uzbrojenie oraz najważniejsze daty. Występujące na kartach 133 symbole zostały dobrane w taki sposób, by ukazać tę decydującą bitwę w szerokiej, międzynarodowej perspektywie, która podkreśli bohaterski wysiłek nie tylko Polaków, ale i wszystkich aliantów. Instrukcja oraz karty do gry są dwujęzyczne, polsko-angielskie, by gra mogła dotrzeć do odbiorców poza Polską.
Gra „ZnajZnak – Monte Cassino” składa się z 10 kart. Na każdej karcie znajduje się 12 różnych symboli dotyczących tematu bitwy o Monte Cassino. Każde dwie dowolne karty mają zawsze tylko jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli gracz nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Jeżeli pamiętał prawidłową nazwę, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
Gra „ZnajZnak – Monte Cassino” będzie sprzedawana w trzynastu wersjach kolekcjonerskich oznakowanych na pudełku oraz na kartach literami od A do N. Każde pudełko jest samodzielną grą, ale karty z różnych zestawów można ze sobą mieszać.
Uwaga: karty do gry „ZnajZnak – Monte Cassino” nie łączą się z kartami do gry „ZnajZnak”.
Liczba graczy: 2
Wiek: 10+
Czas gry: 15 minut
W pudełku: 10 kart
„ZnajZnak – Monte Cassino” jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza na temat jednej z najważniejszych bitew II wojny światowej przychodzi samoistnie podczas zabawy. W trakcie rozgrywki w „ZnajZnak – Monte Cassino” gracze uczą się rozpoznawać między innymi wybranych żołnierzy, oznaki jednostek biorących udział w bitwie, uzbrojenie oraz najważniejsze daty. Występujące na kartach 133 symbole zostały dobrane w taki sposób, by ukazać tę decydującą bitwę w szerokiej, międzynarodowej perspektywie, która podkreśli bohaterski wysiłek nie tylko Polaków, ale i wszystkich aliantów. Instrukcja oraz karty do gry są dwujęzyczne, polsko-angielskie, by gra mogła dotrzeć do odbiorców poza Polską.
Gra „ZnajZnak – Monte Cassino” składa się z 10 kart. Na każdej karcie znajduje się 12 różnych symboli dotyczących tematu bitwy o Monte Cassino. Każde dwie dowolne karty mają zawsze tylko jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli gracz nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Jeżeli pamiętał prawidłową nazwę, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
Gra „ZnajZnak – Monte Cassino” będzie sprzedawana w trzynastu wersjach kolekcjonerskich oznakowanych na pudełku oraz na kartach literami od A do N. Każde pudełko jest samodzielną grą, ale karty z różnych zestawów można ze sobą mieszać.
Uwaga: karty do gry „ZnajZnak – Monte Cassino” nie łączą się z kartami do gry „ZnajZnak”.
Liczba graczy: 2
Wiek: 10+
Czas gry: 15 minut
W pudełku: 10 kart
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także: