

Aby wpadła w oko...
DiGRok wydania: 1998
ISBN: 83-7181-014-8
Oprawa: miękka
Ilość stron: 140
Wymiary: 170 x 240
Dostępność: Dostępna za 3-5 dni
21.00 zł
Niniejsza praca jest próba wykorzystania reklamy prasowej jako podstawowego źródła do badań historycznych nad gospodarką i społeczeństwem Królestwa Polskiego początku XX w. Ma na celu prezentację wybranych środków, wykorzystywanych w kampaniach, jak również charakterystykę najważniejszych ogłoszeniodawców oraz towarów i usług, będących najczęściej przedmiotem reklamy prasowej. Dokładne omówienie wizualnych i werbalnych środków perswazji, pozwoliło wyodrębnić najbardziej popularne metody oddziaływania na odbiorców, a co za tym idzie - upodobania tych ostatnich i cenione przez nich wartości. Prezentacja firm najczęściej korzystających z usług reklamowych posłużyła omówieniu przemian zachodzących w wybranych branżach przemysłowych oraz polityki handlowców zmierzającej do pozyskania nowych klientów.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także: