ORP Orzeł - gra planszowa
Instytut Pamięci NarodowejISBN: 978-83-8229-008-0
Oprawa: twarda
Ilość stron: 0
Wymiary: 200x200
Dostępność: Niedostępna
47.00 zł
ORP Orzeł to gra dla dwóch osób. Każdy gracz ma do osiągnięcia inny cel. Grający polska Marynarka Wojenną ma za zadanie uciec okrętem podwodnym ORP Orzeł z Bałtyku na Morze Północne. Przeciwnik, kierujący Kriegsmarine (marynarka wojenna niemieckiej III Rzeszy), ma zatopić Orła, zanim ten opuści Morze Bałtyckie.
Rok 1939. Po wybuchu II wojny światowej ORP Orzeł opuścił wyznaczone mu miejsce w Zatoce Gdańskiej. Dowódca, skarżąc się na problemy zdrowotne, skierował okręt do stolicy Estonii, Tallina. Tam 15 września jednostka została internowana przez Estończyków. Polska załoga postanawia jednak uciec, aby przedostać się do Wielkiej Brytanii i kontynuować walkę z Niemcami. Musi uniknąć wykrycia przez niemieckie lotnictwo oraz uchronić się przed atakami kutrów torpedowych Kriegsmarine
W swojej turze gracz wykonuje rzuty kośćmi. Wyniki pozwalają zaplanować różne działania: ruch, atak, stawianie min i inne. Ruchy grającego polską Marynarką Wojenną są częściowo ukryte przed wzrokiem przeciwnika, co wnosi ogromne emocje do gry.
Gra planszowa dla 2 graczy
Czas gry: 20 minut
Wiek graczy: 12+
Autor: Łukasz M. Pogoda
Opracowanie historyczne: Mariusz Borowiak
Ilustracje: Bartłomiej Kordowski
Zawartość pudełka:
Plansza do gry przestawiająca mapę Morza Bałtyckiego
figurka okrętu podwodnego ORP „Orzeł”
8 drewnianych kości, 24 kartonowe żetony
2 zasłonki dla graczy
broszury z opracowaniem historycznym i instrukcją.
Rok 1939. Po wybuchu II wojny światowej ORP Orzeł opuścił wyznaczone mu miejsce w Zatoce Gdańskiej. Dowódca, skarżąc się na problemy zdrowotne, skierował okręt do stolicy Estonii, Tallina. Tam 15 września jednostka została internowana przez Estończyków. Polska załoga postanawia jednak uciec, aby przedostać się do Wielkiej Brytanii i kontynuować walkę z Niemcami. Musi uniknąć wykrycia przez niemieckie lotnictwo oraz uchronić się przed atakami kutrów torpedowych Kriegsmarine
W swojej turze gracz wykonuje rzuty kośćmi. Wyniki pozwalają zaplanować różne działania: ruch, atak, stawianie min i inne. Ruchy grającego polską Marynarką Wojenną są częściowo ukryte przed wzrokiem przeciwnika, co wnosi ogromne emocje do gry.
Gra planszowa dla 2 graczy
Czas gry: 20 minut
Wiek graczy: 12+
Autor: Łukasz M. Pogoda
Opracowanie historyczne: Mariusz Borowiak
Ilustracje: Bartłomiej Kordowski
Zawartość pudełka:
Plansza do gry przestawiająca mapę Morza Bałtyckiego
figurka okrętu podwodnego ORP „Orzeł”
8 drewnianych kości, 24 kartonowe żetony
2 zasłonki dla graczy
broszury z opracowaniem historycznym i instrukcją.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Lotniskowce Japońskiej Marynarki Wojennej 7 XII 1941 - 2 IX 1945 Tom 2
• Gra strategiczna - Bannockburn 1314 (wyd. 2021)
• Królestwo - gra planszowa
• Słynna broń
• Trzebiatów - mapa WIG w skali 1:100 000
• Diabły w legendach polskich
• Zabić Amerykę
• Gra Wikingowie na pokład!
• Zabić, aby żyć
• Westerplatte
• Gra strategiczna - Bannockburn 1314 (wyd. 2021)
• Królestwo - gra planszowa
• Słynna broń
• Trzebiatów - mapa WIG w skali 1:100 000
• Diabły w legendach polskich
• Zabić Amerykę
• Gra Wikingowie na pokład!
• Zabić, aby żyć
• Westerplatte