Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
KatedraRok wydania: 2019
ISBN: 978-83-66107-11-3
Oprawa: miękka
Ilość stron: 294
Wymiary: 120 x 195
Dostępność: Na półce
34.70 zł
Podstawowym celem prezentowanej monografii jest przedstawienie i przedyskutowanie możliwie najszerszych kontekstów konstruktywizmu. Przyjmując, iż konstruktywistyczny model kształcenia stanowi alternatywę dla edukacji o charakterze transmisyjnym, zrywając jednocześnie z dotychczasową ideologią funkcjonalistycznego społeczeństwa, wskazywaliśmy – choćby na mocy formuły zaproponowanej książki – na deliberatywny charakter zarówno samego konstruktywizmu, jak i koncepcji kształcenia zeń wyprowadzanej. W konsekwencji monografia Edukacyjne konteksty konstruktywizmu przybrała postać dwoistą – z jednej strony będąc pozycją o tematyce interdyscyplinarnej, obejmującej zagadnienia z epistemologii, filozofii nauki, pogranicza psychologii, teorii komunikacji i socjologii, a także szeroko pojmowanej pedagogiki; z drugiej zaś ogniskując ową interdyscyplinarność na problematyce edukacyjnej, gdzie poruszana tematyka tyczy się zagadnień stricte dydaktycznych.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Eigen-Sinn
• Entrata księcia Radziwiłła do Rzymu, czyli triumf po polsku
• Kolorowe rewolucje w przestrzeni poradzieckiej. Geneza, istota, skutki
• Edukacja wojskowa Napoleona
• Ćwierkający Donald Trump
• Tatarskie ziele w cukrze, czyli staropolskie słodycze
• Czary, alchemia, opętanie w kulturze na przestrzeni stuleci
• Między złudzeniem a rzeczywistością
• Edward Bernard Raczyński 1891-1993
• Artyści w okupowanej Polsce
• Entrata księcia Radziwiłła do Rzymu, czyli triumf po polsku
• Kolorowe rewolucje w przestrzeni poradzieckiej. Geneza, istota, skutki
• Edukacja wojskowa Napoleona
• Ćwierkający Donald Trump
• Tatarskie ziele w cukrze, czyli staropolskie słodycze
• Czary, alchemia, opętanie w kulturze na przestrzeni stuleci
• Między złudzeniem a rzeczywistością
• Edward Bernard Raczyński 1891-1993
• Artyści w okupowanej Polsce
Recenzje
Brak recenzji tej pozycji |