książki historyczne
Oferta wydawnictwaPolecamy w sieciKatalog do pobrania

Kategoria ludzie, czasy, obyczaje
Okres historyczny przekrojowe
Jak ocenić odpowiedzialność społeczną biznesu

Jak ocenić odpowiedzialność społeczną biznesu

Krukowska M. Scriptorium
Rok wydania: 2012
ISBN: 978-83-62625-36-9

Oprawa: miękka
Ilość stron: 342
Wymiary: 145 x 205

Dostępność: Na półce

70.00 zł


W rozdziale pierwszym niniejszej publikacji przedstawiono znaczenie oraz istotę odpowiedzialności społecznej, przyczyny podejmowania jej przez przedsiębiorstwa oraz jej wpływ na realizację celów ekonomicznych. Ponadto dokonano przeglądu problemów etycznych oraz wyników przeprowadzanych dotychczas badań postrzegania idei odpowiedzialności społecznej przez polskie przedsiębiorstwa. W rozdziale drugim zaprezentowano międzynarodowe standardy odpowiedzialności w działalności gospodarczej oraz stosowane na świecie i w Polsce najważniejsze metody jej pomiaru. Rozdział trzeci zawiera wyniki własnych badań empirycznych, do których projektowania oraz zbierania danych zastosowano podejście wielokrotnego studium przypadku. W rozdziale czwartym natomiast zaprezentowano narzędzie służące pomiarowi odpowiedzialności społecznej dowolnego polskiego przedsiębiorstwa, ze wskazaniem jego ograniczeń oraz warunków wiarygodności wyników pomiaru.



Recenzje

Brak recenzji tej pozycji

Wystaw swoją:

Nick
Recenzja

Oferta wydawnictwa Polecamy w sieci Katalog do pobrania