Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce
UMCSRok wydania: 2021
ISBN: 978-83-227-9535-4
Oprawa: miękka
Ilość stron: 382
Wymiary: 170 x 240
Dostępność: Na półce
44.00 zł
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na zapoznanie się z polskimi kampaniami społecznymi promującymi zdrowie tworzonymi przez instytucje publiczne, organizacje społeczne i podmioty komercyjne. (...) Jestem przekonana, że spotka się z zainteresowaniem badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe oraz twórców kampanii społecznych, będzie mogła również być wykorzystywana w dydaktyce akademickiej. Dla teoretyków zajmujących się zagadnieniami związanymi z promocją zdrowia może stać się cenną podstawą do analiz porównawczych, a dla praktyków tworzących kampanie – źródłem wiedzy o aktualnych trendach w tej dziedzinie.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Widziane z Brukseli
• Firmy filatelistyczne w Wolnym Mieście Gdańsku oraz w Gdańsku/Sopocie w latach 1920-1944
• Katalog arrasów króla Zygmunta Augusta
• La gaya scienza czyli nauka radująca duszę
• Bory Tucholskie i ich mieszkańcy
• Elity ziemi halickiej i wołyńskiej w czasach Romanowiczów (ok.1205-1269)
• Kościół wobec totalitaryzmów (1917-1989)
• Ciche zwycięstwo
• Anioł stróż. Wspomnienia z Lublina
• „Lud ognisty” dawnej Rzeczypospolitej
• Firmy filatelistyczne w Wolnym Mieście Gdańsku oraz w Gdańsku/Sopocie w latach 1920-1944
• Katalog arrasów króla Zygmunta Augusta
• La gaya scienza czyli nauka radująca duszę
• Bory Tucholskie i ich mieszkańcy
• Elity ziemi halickiej i wołyńskiej w czasach Romanowiczów (ok.1205-1269)
• Kościół wobec totalitaryzmów (1917-1989)
• Ciche zwycięstwo
• Anioł stróż. Wspomnienia z Lublina
• „Lud ognisty” dawnej Rzeczypospolitej
Recenzje
Brak recenzji tej pozycji |