Polskie Agencje Prasowe w latach 1944-1972
Wyd. Uniwersytetu Jana Długosza w CzęstochowieRok wydania: 2012
ISBN: 978-83-7133-504-4
Oprawa: miękka
Ilość stron: 382
Wymiary: 165 x 235
Dostępność: Dostępna za 3-5 dni
58.80 zł
Agencje prasowe od początku swojego istnienia były ważnym elementem w procesie upowszechniania informacji. W okresie PRL stały się one również narzędziem propagandy. Najpierw PPR, a później PZPR wykorzystywały agencje prasowe do kształtowania polskiej opinii publicznej.
Praca składa się z czterech rozdziałów:
-Model działalności agencji prasowych krajów socjalistycznych w latach 1944-1972
-Tworzenie struktur Informacyjnej Służby Prasowej w Polsce w latach 1944-1956
-W służbie ideologii i partii w latach 1956-1972
-Tematyka informacji na łamach jawnych biuletynów Polskiej Agencji Prasowej w latach 1944-1972
Praca składa się z czterech rozdziałów:
-Model działalności agencji prasowych krajów socjalistycznych w latach 1944-1972
-Tworzenie struktur Informacyjnej Służby Prasowej w Polsce w latach 1944-1956
-W służbie ideologii i partii w latach 1956-1972
-Tematyka informacji na łamach jawnych biuletynów Polskiej Agencji Prasowej w latach 1944-1972
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Matematycy polscy w dwudziestoleciu międzywojennym
• Odkrywca nr 1/2002(37)
• Kult bohatera narodowego
• Tajemniczy świat wiatraków
• Wielkie polowanie
• Korpus oficerski marynarki wojennej II Rzeczypospolitej
• Świat dziecka ziemiańskiego
• Polski wywiad wojskowy wobec polityki III Rzeszy 1933–1939
• Odkrywca nr 1/2001 (25)
• Ali Cremer, U-333
• Odkrywca nr 1/2002(37)
• Kult bohatera narodowego
• Tajemniczy świat wiatraków
• Wielkie polowanie
• Korpus oficerski marynarki wojennej II Rzeczypospolitej
• Świat dziecka ziemiańskiego
• Polski wywiad wojskowy wobec polityki III Rzeszy 1933–1939
• Odkrywca nr 1/2001 (25)
• Ali Cremer, U-333
Recenzje
Brak recenzji tej pozycji |