Zagrajmy jeszcze raz. O złotej epoce gamingu w Polsce
AltbuchRok wydania: 2024
ISBN: 978-83-67500-33-3
Oprawa: twarda
Ilość stron: 392
Wymiary: 170 x 230
Dostępność: Na półce
60.00 zł
Przenieś się w czasie do chwil, gdy każda nowa gra była magiczną przygodą!
„Zagrajmy jeszcze raz” to podróż pełna emocji i nostalgii, która przypomni Ci, dlaczego kochasz gry wideo.
Wróć do lat 90. i początku XXl wieku. Odkryj opowieści o pierwszych komputerach, kultowych konsolach i wspomnieniach, które łączą pokolenia graczy w Polsce.
Dla kogo jest książka „Zagrajmy jeszcze raz. O złotej epoce gamingu w Polsce”:
Jeśli gry wideo są ważną częścią Twojego życia, ta książka jest dla Ciebie! W szczególności, gdy widzisz się w jednej z tych grup:
Gracze lat 90. i początku XXI wieku – osoby, które dorastały w czasach Pegasusa, Commodore, Amigi, czy pierwszego PlayStation i pamiętają eksplozję popularności gier wideo w Polsce, z pewnością odnajdą tu swoje wspomnienia i emocje z tamtych lat.
Typy nostalgiczne – książka idealnie trafi do tych, którzy chcą wrócić do beztroskich lat dzieciństwa i młodości, przypomnieć sobie ulubione gry.
Gracze nieco młodszych pokoleń – zwłaszcza ci, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak rozwijała się branża oraz gaming w Polsce.
Fani technologii i sprzętów gier – książka dostarcza informacji o unikalnym okresie, w którym technologie z różnych dekad współistniały, tworząc unikalny polski krajobraz gamingowy.
Osoby szukające prezentu dla fana gier – książka jest pełna kolorowych grafik i autorskich zdjęć, więc będzie świetnym pomysłem na prezent dla każdego miłośnika gier wideo.
Społeczność arhn.eu – fani kanału, którzy chcą dowiedzieć się więcej o fascynacjach Dark Archona i wesprzeć rozwój Arhn.eu.
„Zagrajmy jeszcze raz” to podróż pełna emocji i nostalgii, która przypomni Ci, dlaczego kochasz gry wideo.
Wróć do lat 90. i początku XXl wieku. Odkryj opowieści o pierwszych komputerach, kultowych konsolach i wspomnieniach, które łączą pokolenia graczy w Polsce.
Dla kogo jest książka „Zagrajmy jeszcze raz. O złotej epoce gamingu w Polsce”:
Jeśli gry wideo są ważną częścią Twojego życia, ta książka jest dla Ciebie! W szczególności, gdy widzisz się w jednej z tych grup:
Gracze lat 90. i początku XXI wieku – osoby, które dorastały w czasach Pegasusa, Commodore, Amigi, czy pierwszego PlayStation i pamiętają eksplozję popularności gier wideo w Polsce, z pewnością odnajdą tu swoje wspomnienia i emocje z tamtych lat.
Typy nostalgiczne – książka idealnie trafi do tych, którzy chcą wrócić do beztroskich lat dzieciństwa i młodości, przypomnieć sobie ulubione gry.
Gracze nieco młodszych pokoleń – zwłaszcza ci, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak rozwijała się branża oraz gaming w Polsce.
Fani technologii i sprzętów gier – książka dostarcza informacji o unikalnym okresie, w którym technologie z różnych dekad współistniały, tworząc unikalny polski krajobraz gamingowy.
Osoby szukające prezentu dla fana gier – książka jest pełna kolorowych grafik i autorskich zdjęć, więc będzie świetnym pomysłem na prezent dla każdego miłośnika gier wideo.
Społeczność arhn.eu – fani kanału, którzy chcą dowiedzieć się więcej o fascynacjach Dark Archona i wesprzeć rozwój Arhn.eu.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Wejherowo. Dawno, niedawno, dziś
• Wielka Wojna w Galicji
• Słownik skrótów łacińskich / Lexicon siglorum latinorum
• Podróż świętego Brandana
• Syndrom oblężonej twierdzy
• Obraz Boży w człowieku
• Strój wilanowski z nadwiślańskiego Urzecza. Atlas Polskich Strojów Ludowych
• Żołnierze Narodowych Sił Zbrojnych Pomorza Środkowego
• Od lokomotyw do czołgów
• Wielka Wojna w Galicji
• Słownik skrótów łacińskich / Lexicon siglorum latinorum
• Podróż świętego Brandana
• Syndrom oblężonej twierdzy
• Obraz Boży w człowieku
• Strój wilanowski z nadwiślańskiego Urzecza. Atlas Polskich Strojów Ludowych
• Żołnierze Narodowych Sił Zbrojnych Pomorza Środkowego
• Od lokomotyw do czołgów