książki historyczne
Oferta wydawnictwaPolecamy w sieciKatalog do pobrania

Kategoria wojny, batalie, potyczki
Okres historyczny II Wojna Światowa
Kampania polska 1939 Polityka - społeczeństwo - kultura

Kampania polska 1939 Polityka - społeczeństwo - kultura

t. 1 Strategia Deszczyński M. P. (red.), Pawłowski T. (red.) Neriton
Rok wydania: 2013
ISBN: 978-83-7543-282-4

Oprawa: miękka
Ilość stron: 564
Wymiary: 165 x 240

Dostępność: Dostępna za 3-5 dni

47.60 zł


Publikacja, wydana wspólnie przez wydawnictwo Neriton i Muzeum Historii Polski, zawiera 31 artykułów naukowych napisanych przez historyków z Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Litwy, Włoch i Czech. Ujmują one panoramicznie kontekst strategiczny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 roku. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
Artykuły polskojęzyczne zawierają streszczenia w języku angielskim, a te napisane po angielsku, streszczenia w języku polskim.



Recenzje

Brak recenzji tej pozycji

Wystaw swoją:

Nick
Recenzja

Oferta wydawnictwa Polecamy w sieci Katalog do pobrania