Retro Reklama
NeritonRok wydania: 2012
ISBN: 978-83-7543-238-1
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232
Wymiary: 135 x 205
Dostępność: Niedostępna
28.00 zł
Książka ta opowiada o tym, jak w epoce pary, maszyn i sięgających nieba fabryk, w największej polskiej metropolii - Warszawie, która straciła swój stołeczny status, a zyskała oblicze kapitalistyczne, kiełkować zaczęła nowa branża: biznes reklamowy. Korzystając z wydanych przed stu laty, najstarszych polskich podręczników do reklamy i ówczesnej prasy, autorka spróbowała odpowiedzieć na pytanie, czym była skuteczna reklama, kto ją tworzył i czemu w ciągu półwiecza 1864-1914 budziła ona tyle emocji.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Rocznik antropologii historii 2012/II/1(2)
• Zapach świeżej kawy
• Rodzina, gospodarstwo domowe i pokrewieństwo na ziemiach polskich w perspektywie historycznej - ciągłość czy zmiana?
• Wolność czy zbrodnia? Rewolucja 1905-1907 roku w Łodzi na łamach gazety Rozwój
• Sztuki piękne w III Rzeszy
• Rozwój przemysłu ciężkiego w Królestwie Polskim w latach 1877-1914
• Powstanie styczniowe
• Coram iudicio
• Dziedzic Sobieskich
• Samolot wielozadaniowy PZL-104 Wilga
• Zapach świeżej kawy
• Rodzina, gospodarstwo domowe i pokrewieństwo na ziemiach polskich w perspektywie historycznej - ciągłość czy zmiana?
• Wolność czy zbrodnia? Rewolucja 1905-1907 roku w Łodzi na łamach gazety Rozwój
• Sztuki piękne w III Rzeszy
• Rozwój przemysłu ciężkiego w Królestwie Polskim w latach 1877-1914
• Powstanie styczniowe
• Coram iudicio
• Dziedzic Sobieskich
• Samolot wielozadaniowy PZL-104 Wilga
Recenzje
Brak recenzji tej pozycji |