Socjologia wizualna w praktyce. Plakat jako narzędzie propagandy wojennej
Wyd. Uniwersytetu ŁódzkiegoRok wydania: 2011
ISBN: 978-83-7525-616-1
Oprawa: twarda
Ilość stron: 272
Wymiary: 175 x 245
Dostępność: Niedostępna
58.80 zł
Autorzy przedstawili rolę plakatu w propagandzie wojennej w różnym czasie i w różnych krajach.
Spis treści:
Wstęp: plakat jako narzędzie propagandy wojennej
"Hej! Kto Polak na bagnety" kontra "Obronimy zdobycze Października". Polskie i radzieckie plakaty wojenne - próba zrozumienia
Obraz hiszpańskiej wojny domowej na plakatach
"Wielka wojna ojczyźniana" na plakatach sowieckich
Analiza dyskursywna amerykańskich plakatów rekrutacyjnych okresu II wojny światowej
Bohater, wróg, zdrajca - amerykańskie i niemieckie plakaty z okresu II wojny światowej
Motywy militarne w polskiej propagandzie komunistycznej w latach 1944-1956
Między groteską a realizmem. O estetycznej stylizacji plakatów. Plakat jako przedmiot analiz socjologii sztuki
Żona, matka, święta, żołnierka, ladacznica, "głupia gęś" - w poszukiwaniu kobiet na plakacie wojennym
Spis treści:
Wstęp: plakat jako narzędzie propagandy wojennej
"Hej! Kto Polak na bagnety" kontra "Obronimy zdobycze Października". Polskie i radzieckie plakaty wojenne - próba zrozumienia
Obraz hiszpańskiej wojny domowej na plakatach
"Wielka wojna ojczyźniana" na plakatach sowieckich
Analiza dyskursywna amerykańskich plakatów rekrutacyjnych okresu II wojny światowej
Bohater, wróg, zdrajca - amerykańskie i niemieckie plakaty z okresu II wojny światowej
Motywy militarne w polskiej propagandzie komunistycznej w latach 1944-1956
Między groteską a realizmem. O estetycznej stylizacji plakatów. Plakat jako przedmiot analiz socjologii sztuki
Żona, matka, święta, żołnierka, ladacznica, "głupia gęś" - w poszukiwaniu kobiet na plakacie wojennym
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
Recenzje
Brak recenzji tej pozycji |